adnotari

am fost lenes ca un motan. am dormit mult.

mi-am cumparat antologia de la Cotidianul de sapt asta si imi place la nebunie- cartea cu himere – povesti fantastice din toti marii autori ai genului. astept s-o „infulec” sapt asta. mai am putin si termin si Leaving Las Vegas de John O’Brien. o carte dementa. m-a facut sa ma gandesc la viata lui mazilescu. a venit perfect in continuarea Bantuitilor lui Palahniuk cu care m-am delectat inainte de sustinerea doctoratului, o alta carte absolut fabulos scrisa. as vrea sa scriu mai pe larg de cartile astea. dar acum nu. sunt telegrafic. sunt obosit.

mi-a aparut un interviu in Orizont, poeme in Rom Lit si sapt viitoare in Luceafarul un grupaj de poeme din trenul regal. am pus cap la cap o carte despre generatia 2000 ce ar trebui sa apara prin toamna. i-am citit Norei penultimul capitol din romanul Viata lui kostas venetis si a ravasit-o. va fi o carte complet altfel fata de textele de la montenegro. simt ca mi-am intrat in mana f bine la proza in montenegro inca poetizam. aici totul se incheaga mai bine. in momentul asta Kostas e prin Bucurestiul Razboiului de independenta si va pleca apoi la Viena in saloanele anarhiste. abia astept partea aia. freamata deja.

am aproape gata o carte de poezie despre oboseala si revolutie, si o noua piesa de teatru. sunt grafoman.

pe langa doctorat si lucrarea despre douamiisti mai am inca o carte de critica despre clasici, viziuni proprii. nu stiu cand sa le dau spre publicare si p-astea.

astept cu mare nerabdare si emotie ca miruna sa imi aduca in septembrie de la berlin o poza cu mormantul lui kostas venetis.

asa, si-am gasit si o poza potrivita (eu in alta viata)

2 răspunsuri to “adnotari”

  1. Într-adevăr, poza dă viaţă întregii postări. Asta şi remarca autoironică „sunt grafoman”, spusă simplu şi cu candoare. Oricum, eu mă bucur că sînteţi grafoman pentru că abia aştept să vă citesc.
    Pe de altă parte, să vă întreb ceva. Credeţi că o carte ca „Bîntuiţii” lui Palahniuk se va scrie vreodată la noi? Nu „ca” la modul propriu, ci de genul … Înţelegeţi ce vreau să zic.
    Cătălina George

  2. Octavian Soviany Says:

    catalina, imi pare rau ca raspund mai tarziu, eu nu am acces la net mereu.
    Bantuitii m-a impresionat f mult mai ales pt modul in care e scrisa. absolut senzational. si nu cred ca la in lit cro comp se poate scrie poate sa zicem mitos micleusanu dar afinitatile sunt inca f vagi. vroiam chiar sa-ti multumesc ca la tine am auzit pt prima oara de Palahniuk de care am tot citit vreo 4 romane si am devenit un mare fan. pana acum Bantuitii pare cea mai buna – si ca scriitura si ca tematica.

Lasă un răspuns

