brasovul si imprejurimile

zilele acestea ma plimb. pentru ca ma dor creierii. pentru ca trec prin clipe grele. am fost la gura diham busteni si duminica in brasov unde mi-am reincarcat cat de cat bateriile. miruna mi-a facut niste poze. nu am chef sa scriu prea multe asa ca le pun aici cu trasnmiterea senzatiilor aferente. plec apoi la parau rece si putin zarnesti; localittai f dragi mie. infernul ma va cuprinde insa din august.

Un răspuns to “brasovul si imprejurimile”

  1. despre ce e infernul din august? suna atat de trist…

Lasă un răspuns

