m-am întors…

au fost câteva săptămâni de vacanţă: cabana gura diham, pârâul rece, costineşti, cu soare şi aer curat. am citit destul de mult şi am rămas impresionat mai ales de romanul lui vladimir makanin underground. l-aş recomanda mai ales prietenilor mei din grupul 2000. acolo e vorba de o marginalitate asumată sută la sută, o marginalitate pe bune… asta in timp ce noi…suntem totuşi nişte persoane/personaje cât se poate de onorabile, deşi ne place să facem pe marginalii. în zilele care urmează am de gând să mă afund în scris…mă aşteaptă kostas venetis…

ps. s-ar zice că ultimul meu hobby sunt punctele de suspensie…

2 răspunsuri to “m-am întors…”

  1. chiar am vrut sa cumpar romanul asta. si acum dupa recomandarea asta in care cred , regret ca nu l-am luat atunci. asta deoarece zona ma intereseaza.
    discutia asta despre marginali-marginalitate oricum este lunga. dar oricum este zona de unde vine multa creativitate .

  2. bucuros de revenire 🙂

Lasă un răspuns

