grafoman

cred ca in anul ce sta sa se sfarseasca am publicat cel mai mult in revistele literare din cariera mea. cred ca in aproape 90% din revistele culturale am apurut cu cate un poem sau articol. de aceea nu am fost surprins sa vad ca mi-au publicat un poem si in sobra revista Idei in dialog pe luna noiembrie. mai ramane sa ma regasesc in Libertatea la rubrica baiatul de la pagina 4.

6 răspunsuri to “grafoman”

  1. va fi vai de capul meu dk tre să citesc si libertatea.
    nu ca n-as face efortul(v-am citit pina si teza de doctorat).
    noapte bun4 🙂

  2. hehe, si pe ROcultura am vazut un grupaj de texte interesante. mi-ar placea sa va vad mai des, dar stiu cum stati cu timpul. 🙂

    in prosport pe cand? 🙂

  3. ceva noutăți?

    NB

  4. Horia Gârbea Says:

    La mai multe, spre 100%. Numai ca, in criza asta, nu stiu cite vor mai rezista. Participati si la blogul ASB! NUmai bine, La Multi Ani! Horia

  5. Octavian Soviany Says:

    salutari horia!

Lasă un răspuns

