la teatru birjar

duceti-va de urgenta la piesa sase personaje in cautarea unui autor la teatrul bulandra. va spun doar atat regia liviu ciulei, caramitru e regizorul autor si rebengiuc tatal. iar andreea bibiri e de fapt muza piesei, o actrita tanara pe care o stiam doar de la studoiul casandra dar care m-a vrajit total in acest rol. are o forta nebuna. am auzit scanadaluri prin presa cum ca de fapt trebuia sa joace maia morgenstern dar au inlocuit-o ca nu au bani. mi-e greu acum sa mi-o imaginez pe maia dupa ce andreea a facut un rol atat de bun. dar am revazut de curand filmul lui pintilie care a creat un mare scandal in anii 90 – Balanta (sau stejarul in franceza) in care maia e absolut sublima. m-a lasat intepenit in scaun. si am vazut-o in ultimii 2 ani in roluri de radical diferite atat in filme cat si in teatru si a fost in fiecare atat de patrunzatoare incat …. si in piesa de la bulandra era cam mult.

deci fuga la teatru.

5 răspunsuri to “la teatru birjar”

  1. Motrgenstern nu era deloc bine in sase personaje in cautarea…atitudinea lui ciulei e corecta!Si nu are nici o legatura cu banii!

  2. va salut!
    Am vazut piesa anul trecut . atunci juca Maia si a facut un rol foarte foarte bun… dar daca spuneti asa…acum sunt curioasa cum e piesa fara ea.

  3. andreea bibiri e o actrită interesantă, o stiu. maia a fost actrita mea preferată până să o văd jucând pe carmen ungureanu.

    la multi ani!(azi e ziua poeziei)

  4. Octavian Soviany Says:

    acum m-ati facut si pe mine curios sa vad piesa cu maia. salutari ca ati trecut pe aici si astept si impresiile voastre de la teatru. urmeaza sa vad regina mama si crima si pedeapsa. sunt cu ochii in patru dupa ele.

  5. cosmina a. Says:

    am vazut piesa acum doi ani parca.. ori anul trecut – si cu maia morgenstern si cu andreea bibiri.
    mult mai potrivita si mai expresiva a fost bibiri, de departe.
    n-ati pierdut nimic prin inlocuirea maiei morgenstern

Lasă un răspuns

