lecturi

recitesc cu pasiune si cutremurare (cat de talentat a putut fi acest om!) – Calatorie la capatul noptii de Celine. a primit-o miruna cadou de craciun de la o prietena si eu m-am aruncat direct in ea, ca imi era tare dor de Celine.  scriitura lui vibreaza pana in maduva oaselor. e extraordinar. am acum impresia ca e cu 3 clase peste Miller. caut acum sa fac de o carte a lui despre am auzit povesti dar nu am apucat sa o citesc – Moarte pe credit. nici nu stiu daca s-a reeditat.

tot de curand pentru cronica mea pt tribuna am citit un debutant senzational- Vlad moldovan pe care lk-am cunoscut la Savarsin acum 2 ani dar nu am apucat sa il ciresc k lumea. mi s-a parut cu adevarat ca e printre putinii care chiar mai aduc ceva nou in valul post douamiist. am auzit de scandalul cu nepremierea lui de la concursul eminescu de la Botosani si mi-a parut rau deoarece merita.

a, si am invatat zilele trecute sa fac mancare de gutui.

3 răspunsuri to “lecturi”

  1. Ed Futinski Says:

    Intra-adevar romanul este nemaipomenit.L-am citit de 3 ori pana acum.MIller mi se pare destul de slab.Prefer Bukowski.La „Moarte pe credit ” citesc eu acum,este f interesanta,scrisa intr-un mod bizar,mult mai diferit decat „Calatorie…”.Este publicata din 2005 de ed.Nemira.
    Jim Morrison a fost un fan Celine.Are cateva cantece influentate de roman.Lectura placuta!

  2. Toți mizantropii scriu bine.
    E ușor să fii genial cu o motivație atît de puternică 🙂

    NB

  3. Moarte pe credit poate fi comandata online de pe site-ul editurii Nemira. http://www.nemira.ro/babel/moarte-pe-credit–59 😉

Lasă un răspuns

