joi in club A

asa cum va promiteam joi 19 martie ora 18 in Club A imi lansez cea mai recenta carte de critica literara asupra generatiilor 80 si 2000 Apocaliptica textului ed Palimpsest in cadrul Poeticilor cotidianului prezentate de Razvan Tupa.

 

Va astept!

3 răspunsuri to “joi in club A”

  1. Silvia Caloianu Says:

    se mai poate gasi undeva aceasta carte? ar fi extraordinar sa veniti sa o lansati si la Chisinau!

  2. Octavian Soviany Says:

    da din pacate cartea se gaseste doar la Chioscul din fata Muzeului Literaturii pe bvd Dacia si la Carturesti (langa cinema Patria). in alte parti nu stiu sa mai fie.
    cat despre o lansare la Chisinau m-ar incanta mai ales ca nu am mai fost niciodata acolo dar… ar trebui sa fiu invitat nu?

  3. Silvia Caloianu Says:

    am rugat pe cineva sa imi procure cartea. in ce priveste o lansare la Chisinau… nu exista bariere, atunci cand exista dorinta. ma bucur mult sa aud ca ati veni. mi-am notat (i-am spus si lui Dumitru Crudu). azi-azi – luand in consideratie ce se intampla aici – inca nu se poate vorbi despre asa ceva, dar maine…

Lasă un răspuns

