in pregatire

azi de la ora 16 un nou atelier de scriere creativa la biblioteca de la piata gemeni

pe 1 iunie va avea loc editia a 6-a a festivalului de poezie gellu naum la liceul eminescu

pe 4 iunie o lansare la Brasov si pe 5 iunie la Timisoara. ambele ma emotioneaza.

am scris ca nebunul vreo 3 poeme ieri, deja e gata un volum de versuri „revolutionar”. trebuie sa ma decid ce fac cu el.

PS cineva a cautat pe google sintagma „varsta octavian soviany”… probabil era iritat de impresiile mele de la colocviul tinerilor scriitori si vroia sa stie cat de tanar sunt.. m-am amuzat

5 răspunsuri to “in pregatire”

  1. Ati scris ca nebunul vreo trei poeme?De cate ori ati folosit cuvintele dragoste si moarte in cele trei poeme? Sunt curioasa…

  2. sper sa apara volumul de versuri la cartea romaneasca.

  3. Miruna Vlada Says:

    de ce?

  4. Puteti sa imi spuneti despre ce lansari este vorba la Brasov si unde va avea loc?

  5. Octavian Soviany Says:

    cuvintele dragoste si moarte? nici nu am numarat. de unde curiozitatea asta?

Lasă un răspuns

