poze istorice

fiindca am reusit sa mai recuperez ceva ieri din vechiul meu calculator, si pentru ca m-a apucat un pic nostalgia pentru vremurile de demult, aceste poze dragi mie.. (plus ca imi exersez introducerea pozelor pe blog.. un procedeu cu care m-am mai familiarizat)

eu, miruna si dan sociu in casa de la Ipotesti, iunie 2004

eu, miruna si dan sociu in casa lui Eminescu de la Ipotesti, iunie 2004

 

razvan tupa eu si miruna in club A, noiembrie 2005

razvan tupa eu si miruna in club A, noiembrie 2005

Un răspuns to “poze istorice”

  1. Dvs cu Miruna si cu Nora. 🙂 Atat.

Lasă un răspuns

