Viata lui Kostas Venetis in Ziarul Financiar

incepand de saptamana trecuta apar fragmente din proza mea in lucru Viata lui Kostas Venetis  in Ziarul Financiar, rubrica de cultura – Roman serial.

puteti citi cele doua fragmente aparute pana in prezent>

aici din 9 octombrie fragmentul intitulat Iannis si

aici din 16 octombrie fragmentul  Invat sa bat toaca.

vor mai aparea inca 3.

Un răspuns to “Viata lui Kostas Venetis in Ziarul Financiar”

  1. imi pare rau ca nu v.am „prins” la timisoara la invitatia domnului daniel vighi,

    dar am fost plecat din oras,

    sunt sigur ca a fost interesant…

    va invit pe blogul meu de poezie http://www.mariusaldea.wordpress.com

    cu respect,
    marius aldea

Lasă un răspuns

