mugur grosu revine

nu stiu daca am mentionat asta raspicat, dar sunt un mare fan al experimentelor poetice marca Mugur Grosu. si fiindca mi-a fost imposibil sa pun mana pe ea cand a aparut prima oara la editura Vinea, ma bucura nespus vestea ca acest volum reapare la Targul Gaudeamus, unde sper sa o prind si eu. m-a convins:

colaj_04

colaj_33

4 răspunsuri to “mugur grosu revine”

  1. aceste rânduri mă onorează nespus. aproape că încep să mă simt bine în pielea mea! şi pentru că dau, deja, semne de dependenţă, pot îndrăzni să te rog să spui câteva vorbe la lansare la târg? nu te panica, nu ne formalizăm, vom încerca să menţinem troleul pe făgaşul firesc 🙂

  2. Octavian Soviany Says:

    sigur, incerc, mai ales ca o fac din placere. dar mi-e teama sa nu devin „lansatorul de oficiu” al targului, ca mai am vreo 3…

  3. ah, asta sa fie problema? aş da oricând cariera de prelucrător literar prin aşchiere pe una de lansator sol-aer! sau măcar pe una de scut antirachetă!

    chiar şi în aceste condiţii, sigur că sunt capabil să înţeleg starea de spirit. mai vorbim, ne mai cugetăm, revin în preajma evenimentului cu un telefon.

  4. putin cam superficiala, prea ludica, nu transmite. e un text umoristic si atat ! xeamana putin si cu aglaja la faza cu cele 3 dorinte, dar vag. In plus, formatul poemului e ca la poemul din carton, deci ghiu a epuizit asta. salutari.

Lasă un răspuns

