aproape de mayerling (fragmente)

Daca te vor găsi

in cuvintele mele,

te vor urî.

Daca nu te vor găsi

in cuvintele mele,

te vor urî de asemenea.

…………………………………………………………………………………

Se apropie nunta cu pulberea,

nunta aceea

imparateasca din mayerling.

………………………………………………………..

hai si incarunteste langa coapsele mele ca un copil obosit

…………………………………………………………………………

Nora îmi

spune la

telefon:”Ce

dimineaţa

plăcuta cu

tine

si cu

îngerii noştri de

tabla”.

……………………………………………………………………………

Copiii

care vor

merge in rai

trebuie

sa aibă

unghii

foarte curate.

…………………………………………………………………………………

Ora

trei noaptea.

Scrumiera

e

plina de

mucuri. Acum

ochii femeilor

au cearcăne

vinete. Acum

gura ta

străluceşte in

întuneric ca

pupila unei

pisici in timp ce

visezi

colturi de

plaja sălbatice.

Când se întuneca,

dragostea mea,

se întuneca

dinspre mine spre tine.

Un răspuns to “aproape de mayerling (fragmente)”

  1. e partea cu soare a diminetilor de vara…Sunt si cele de toamna?

Lasă un răspuns

