m-am intors in bucuresti

cateva amintiri din Graz:

in Hauptplatz (centrul istoric – innere stadt)

pe strada mea preferata din Graz, cu siguranta va aparea intr-unul din textele mele. Zinzendorfgasse.

eu si macbethul de la teatrul din Graz

langa minunatul rau Mur, podul Augarten

prin campusul universitatii Karl Franzens

in parcul central (stadtpark) chiar pe 1 ianuarie, ca o zi de primavara. alaturi umbra protectoare a lui M.

3 răspunsuri to “m-am intors in bucuresti”

  1. Să ai un an bun, împlinit!

  2. Nu stiu daca e locul, persoana sau altceva, dar se vede o stralucire care vine de undeva din interior si nimic nu o mai impiedica sa se manifeste; e de bine, un an inceput asa nu poate sa fie decat unul bun!

  3. Octavian Soviany Says:

    va multumesc pentru gandurile frumoase.

Lasă un răspuns

