Interviu

Care sunt primele amintiri legate de femei? De mamă, bunică, prietene din copilărie?

 Mama se ocupa cu croitoria. La ea veneau multe femei care se dezbrăcau, iar eu încercam să le spionez. Pe la patru-cinci ani femeile în toată firea mi se păreau mai ispititoare decât fetiţele. De o fetiţă m-am îndrăgostit abia la gradiniţă: îmi făcea funda la pantofi (acolo trebuia să purtăm papuci şi eu nu ştiam să-mi leg şireturile de la ghete) şi o chema Veronica. Chiar, oare ce-o mai fi făcând Veronica? N-am mai întâlnit-o de atunci niciodată…

luat de Andra Rotaru pentru Agentia de carte.ro . il puteti citi aici.

Lasă un răspuns

