Lectura-Cvasi la Berlin

luni plec spre Berlin alaturi de prozatorul Augustin Cupsa. vom avea o lectura si discutie despre Cvasiliteratura organizata de Icr Berlin. abia astept sa o revad pe Nora &  a sa Stuttgarter Platz. vreau sa vad si muzeul Pergamon pe care l-am ratat data trecuta. ma intorc miercuri. intre timp am mai imbatranit un an, ceea ce nu e chiar un motiv de bucurie.

2 răspunsuri to “Lectura-Cvasi la Berlin”

  1. La multi ani! Mie mi se pare invers, indeosebi dupa lectura de la cenaclul de miercuri, de la USR. (Pe care am ascultat-o de afara cu Sorin Delaskela) Ca ati intinerit un an. Va doresc sanatate si mult noroc. Si s-o tineti tot asa ca o tineti bine.
    Mi-ar placea sa spuneti cateva cuvinte la lansarea oficiala a cartii mele „Poeme inainte si dupa Claudiu” de vineri, 30 aprilie, de la ora 18.30, de la Libraria Carturesti, Magheru. Vor mai vorbi Claudiu Komartin si Felix Nicolau. Ce spuneti?
    Salutari Mirunei, pe care o invit la lansare cu mare drag.

Lasă un răspuns

