înapoi la Kostas Venetis

gata cu mondenităţile. deşi la Bistriţa m-am simţit absolut extraordinar, m-am relaxat si am ascultat poezie de foarte buna calitate, am facut chiar si pe actorul amator in piesa regizata de Marcel Ţop după Marii oameni ai revoluţiilor, acum întors în canicularul Bucureşti, timp de 2-3 saptamani neîntrerupt mă voi întoarce la Kostas Venetis, personajul meu de roman care nu mă ascultă deloc, o ia pe cărările cele mai neaşteptate şi adesea mă sperie cu excentricităţile sale. mă întorc la scris.

2 răspunsuri to “înapoi la Kostas Venetis”

  1. Spor maxim si inspiratie desavarsita!
    De abia astept sa lecturez!
    Succes!

  2. Cum merge cu scrisul?

Lasă un răspuns

