Festivalul literar de la Vilenica

pe 1 septembrie mă imbarc, emoţionat ca un şcolar, în avionul de Ljublijana. sunt invitat la cea de-a 25-a ediţie a Festivalului literar internaţional Vilenica, Slovenia, 2010. este primul eveniment de o asemenea amploare la care particip, aşa că se înţelege de ce sunt uşor întors pe dos. sper să mă pot descurca, voi fi fără M. şi asta mă indispune puţin. se anunţă lume bună literară din întreaga Europă, lecturi publice în engleză şi slovenă ( eu voi citi fragmente din marii oameni ai revoluţiilor) şi colocvii de literatură comparată pe tema: cine citeşte – who reads? am văzut că în program este introdusă şi o prezentare a programului literar Word Express, o excelentă iniţiativă de promovare intra-balkanică a tinerilor scriitori, unde în primul an România a fost reprezentată de Adela Greceanu şi Claudiu Komartin iar anul acesta de alte 4 nume la înălţime: Ioana Bradea, Augustin Cupşa (proză), Domnica Drumea şi Radu Vancu (poezie).

 mai multe detalii despre Festival, a cărui organizare mi se pare foarte profesionistă, aici: www.vilenica.si

să ne revedem cu bine după 5 septembrie, cu impresii de pe tărâm sloven!

3 răspunsuri to “Festivalul literar de la Vilenica”

  1. succes! fara emotii!

  2. […] şi revin la titlu, inspirat de brutala rupere de O (de care am fost lipită ca o ventuză în ultima vreme) care e plecat pt 5 zile in voiaj poetic […]

  3. Miruna Vlada Says:

    ventuzele ca ventuzele! să cânte vuvuruzele! na, că mai pot face şi versuri!

Lasă un răspuns

