Nostalgie slovena

eu, in timpul lecturii, secondat de Stalin, un veritabil om al revolutiei

m-am intors duminica noapte de la Ljublijana dar nu am reusit sa ma adun pentru impresii. sunt inca foarte nostalgic. a fost cel mai frumos eveniment literar la care am luat parte in ultima vreme. o sa revin cu poze (facute de altii, ca eu nu am avut aparat) si detalii. pot spune doar ca hergheliile imperiale de la Lipica sunt absolut fabuloase iar mitul calului lipican intrece orice inchipuire.

 aici  gasiti (pentru cei amatori de limba slovena) un interviu pe care l-am acordat ziarului Dnevnik si 2 poeme care au placut cel mai mult se pare in cadrul lecturii mele publice – Rosa Luxemburg si Iosif Visarionovici Stalin din Marii oameni ai revolutiilor. tot referitor la acest ciclu de poeme, undeva la inceput de octombrie va fi si premiera bucuresteana a piesei de teatru cu acelasi nume regizata de Marcel Ţop.

in rest, de luni incepe oficial scoala, iar Kostas e pe ultima suta de metri…

3 răspunsuri to “Nostalgie slovena”

  1. Ma bucur foarte mult sa va regasesc, pe internet de data asta, domnule profesor !
    Imi amintesc cu placerea de orele de literatura universala la liceu sau de discutiile de gramatica si stilistica cu dumneavoastra (zeugma, hiberbatul oximoronul…).
    Imi pare foarte bine sa va vad in pozele de pe site in forma si tot atat de pasionat asa cum v-am cunoscut ca eleva, la Eminescu.
    Cu stima,
    Carmen

  2. Octavian Soviany Says:

    multumesc de gandurile bune

  3. un an scolar plin de satisfactii, dar il prefer pe Kostas vandut cu succes!

    Ganduri alese!

Lasă un răspuns

