amintirile duc la Graz

anul trecut, la final de octombrie, am vizitat oraşul Graz pentru prima dată, alături de M, care studia acolo. a fost o săptămână minunată, de revenire la viaţă. mi-au tot venit în minte crâmpeie de atunci…

un mic dejun luminos

melancolia de pe malului Murului

centrul vechi

berea amăruie de dinaintea plecării

Un răspuns to “amintirile duc la Graz”

  1. Am fost la Graz anul acesta, a fost o săritură de la Budapesta; n-am dorit Viena din cauza aglomeraţie din centru ei.

    http://scorchfield.blogspot.com/2010/06/leul-om-hackher.html

    dacă ai timp;
    Grazul m-a fermecat, cineva mi-a spus că Salzburg-ul este mai frumos, nu ştiu, n-am fost, sigur voi merge şi acolo. Dar trecând prin Graz! 🙂

Lasă un răspuns

