Veşti despre Kostas

prima ar fi ca in revista Tribuna de inceput de noiembrie apare ultimul fragment publicat inainte de apariţia cărţii.

a doua, prezentarea mai mult decât onorantă scrisă de Alexandru Matei, un critic şi un intelectual pe care il apreciez enorm, pentru coperta a IV-a:

Cînd păcătosul are revelaţia sacrului, nimic şi nimeni nu-l mai pot întoarce. Cam aşa e şi cu scriitorul: o să vă lingeţi pe degete cu limba română a lui Octavian Soviany, curgătoare, spumoasă, arhaică şi nervoasă, o să chefuiţi şi-o să suferiţi odată cu personajele lui retro şi cu pasiunile lor sfîşietoare în cel mai savuros roman de epocă din literatura română recentă.

şi a treia – sunt fericit că sunt în compania excelentă a scriitorilor alături de care voi apărea la Cartea Românească, poezie şi proză. şi mai ales ca au ales ca imagine pentru copertă pictura lui Gericault, care m-a bântuit obsesiv în ultimele săptămâni…

sunt ca un copil nerăbdător. am emoţii. vreau să am cartea in mâini.

5 răspunsuri to “Veşti despre Kostas”

  1. ma bucur mult pentru dvs.

    mult succes si sanatate maxima!putere si inspiratie!

  2. Şi eu mă bucur. Felicitări!

  3. alexandru ovidiu vintila Says:

    Sincere felicitari pentru carte! Sunt convins ca aceasta carte va beneficia de succesul pe care-l merita. Cu siguranta o aparitie care ne va incanta. Doamne ajuta!

  4. Domnule Profesor, ma bucur atat de mult alaturi de Dvs. Am citit Textele de la Monte Negro si am hasurat toate frazele/ referirile directe la Kostas. Astept cu mare interes noul roman. Felicitarle mele sincere.

  5. […] Octavian Soviany: Veşti despre Kostas. “A doua veste, prezentarea mai mult decât onorantă scrisă de Alexandru Matei pentru coperta a IV-a: – Cînd păcătosul are revelaţia sacrului, nimic şi nimeni nu-l mai pot întoarce. Cam aşa e şi cu scriitorul: o să vă lingeţi pe degete cu limba română a lui Octavian Soviany, curgătoare, spumoasă, arhaică şi nervoasă, o să chefuiţi şi-o să suferiţi odată cu personajele lui retro şi cu pasiunile lor sfîşietoare în cel mai savuros roman de epocă din literatura română recentă – . Sunt ca un copil nerăbdător. Am emoţii. Vreau să am cartea în mâini”. […]

Lasă un răspuns

