2011

ce imi doresc de la acest nou an? mai putina lehamite, mai multa dragoste (cat sa pot duce), mai multa intelepciune, mai multa viata, mai multa putere de munca. vreau sa imi termin al doilea volum de teatru, vreau ca romanul Viata lui Kostas Venetis sa fie citit si inteles (nu rastalmacit in pripa), vreau ca M sa plece cu bursa la Berlin asa cum isi doreste si eu sa o urmez intr-un fel sau altul, vreau ca nepotica mea Ana sa creasca mai mare si mai frumoasa, vreau ca familia mea sa nu aiba griji si fiecare sa isi gaseasca propria cale, vreau ca Nora sa primeasca afectiunea publicului dar si a confratilor pe care atat de mult o merita, vreau ca Angela sa fie mai putin comunista si mai mult poeta, vreau ca Muri sa se intoarca mereu cu bine din excursiile lui metafizice, vreau sa nu mai tusesc asa tare si sa ma las, intr-un fel sau altul, de fumat…. etc etc etc

poate vreau prea mult. totul se putea rezuma la primul rand, dar am fost cam lacom.

eu intru acum in hibernare. Craciun fericit va doresc, minuni la tot pasul si un 2011 cu tot ce va trebuie, nu cu tot ce va doriti!

5 răspunsuri to “2011”

  1. eu imi doresc sa fiu alaturi de prieteni vechi si noi, la primul meu vernisaj: siluetele subtiratice, imbracate in culori nemaivazute, se invart in jurul nostru, ametindu-ne… noi privim, uimiti, din adancul tabloului…

  2. Domnule Soviany, am citit in ultimul numar din Poesis International, traducerea in italiana a unui poem de-al Dvs. Este vorba despre „Salutari de la Virgil Mazilescu”. Ma vad nevoita sa va avertizez ca traducerea nu reda corect sensurile originalului. Traducatoarea a „scos-o” la prima mina, rapid, atit de rapid incit nu a tinut cont nici macar de corectitudinea limbii italiene. Imi permit sa fac aceste observatii pentru ca sunt vorbitor al celor doua limbi, eu insumi traducind si scriind in romana si italiana. Cu bine, Livia

  3. dorinmuresan Says:

    „vreau sa nu mai tusesc asa tare si sa ma las, intr-un fel sau altul, de fumat”… si eu vreau asta mult de tot. 🙂

  4. ^^^^^^^^^^^^^^l |^^^^^^^^^^|
    ( ♥#### Nouvelle année 2011 ####”’♥ |”””;..,___.
    |……_______=====_| l______________l _|__|…, ]|
    “(@)’(@)””””””””'””*l'(@)l'(@)l „””””””””(@)'(@)””””‘(@) bisous

  5. Fie ca toate dorintele dvs sa se implineasca.
    Eu imi doresc ca familia mea sa fie sanatoasa, sa citesc mai multe carti, sa termin scoala pe care am inceput-o ca sa pot ajuta oamenii aflati in suferinta, sa colind toata lumea, apoi sa scriu o carte si sa-mi deschid o expozitie fotografica.
    Un An Nou fericit! La multi ani!

Lasă un răspuns

