o lectură cu zăpadă şi spirite

Shift pub e un loc foarte cald si primitor. aşa au fost şi participanţii la Clubul de lectură al lui Andrei Ruse, făcând parcă în ciudă viforniţei de afară. am citit vreo 4 fragmente din Viaţa lui KV, am râs, am răspuns întrebărilor deloc comode ale publicului, ba chiar am simţit pe viu prezenţa lui Kostas, căci atunci când am spus că mă tem de impresia pe care i-a făcut-o cartea mea, aceasta a căzut cu zgomot pe podea, lăsându-ne pe toţi înmărmuriţi. poate că nu a fost decât o întâmplare, dar oricum cred că am participat la o seară reuşită şi le mulţumesc celor prezenţi. iată şi câteva imagini care mi-au plăcut:

ne vedem pe 2 februarie la lansarea oficială a romanului!

4 răspunsuri to “o lectură cu zăpadă şi spirite”

  1. Multumesc pentru lectura si intalnirea cu Kostas, a fost o seara foarte placuta! Ne vedem la lansare 🙂 Cititi si impresiile mele aici: http://iohanna.wordpress.com/2011/01/23/intalnire-cu-kostas/

  2. […] nu știu dacă ați aflat deja de pățania misteriosă de la Clubul de Lectură, de ieri, unde l-am avut invitat pe Octavian Soviany și am stat de vorbă despre noul său roman, Viața lui Kostas Venetis. a scris deja Marius (Ghilezan) pe Bookiseala.ro și Dănuț (Dana Banu) pe blogul ei. treaba a fost cam așa: la un moment dat, între lecturi, i-am spus lui Octavian că l-am tot întrebat despre personajul său, dar sunt curios oare ce părerea ar avea Kostas despre autor. Soviany a zâmbit și mi-a răspuns că nu știe, dar fi interesant să vadă care ar fi părerea adevăratului Kostas Venetis, cel care se află sub “piatra” descoperită de Nora Iuga. s-a râs puțin, iar după câteva secunde de liniște, cartea pe care o așezasem la începutul serii pe mașina de scris din Shift Pub a căzut brusc, parcă trântită de cineva. era chiar la masa unde stăteam – am paralizat. nici dacă am fi regizat toată faza nu ieșea așa bine. a fost punctul cel mai savuros dintr-o seară excepțională, cu siguranță cea mai bună ediție a Clubului de până acum. mai multe foto aici și clipuri video în curând. update: Octavian Soviany – o lectură cu zăpadă şi spirite […]

  3. batrane, in targul Iasilor vei lansa romanul?
    am fi foarte bucurosi.
    o dimineata buna

  4. Octavian Soviany Says:

    cred că da. oricum îmi foresc foarte mult.

Lasă un răspuns

