la multi ani, maestre Rebengiuc!

l-am vazut pentru prima oara pe Victor Rebengiuc pe vremea când eram la şcoala primară, într-un film poliţist intitulat, dacă nu mă înşel, Pisica de mare. în acelaşi film am vazut-o pentru prima dată şi pe Leopoldina Bălănuţă. pe parcursul adolescenţei mele braşovene nu prea aveam contacte cu teatrele din Bucureşti, dar îl vedeam la Rebengiuc în filme şi la televizor. Îmi amintesc cât de impresionat am fost de extraordinara sa creaţie actoricească din Pădurea spânzuraţilor.. Frustrările mele de atunci au fost compensate de anul 2009, care pentru mine a fost, într-un fel, anul Rebengiuc. Cred că i-am vazut toate spectacolele de la Bulandra şi i-am revăzut câteva filme de referinţă începând cu Moromeţii şi sfârşind cu Nicky aredelean, colonel în rezervă, un film care mi se pare la fel de bun ca şi Reconstituirea. Va trebui cât de curând să văd şi Medalia de onoare.. şi Ivanov.

pentru toate aceste bucurii trebuie în sfârşit să îi mulţumesc Maestrului. La mulţi ani, sănătate şi putere de muncă!

Un răspuns to “la multi ani, maestre Rebengiuc!”

  1. În asentimentul dumneavoastră!
    Aş adăuga şi rolul din „Pădureanca” şi „Tănase Scatiu” şi altele, desigur.

Lasă un răspuns

