cântec cu bolnavul închipuit

Legat cum se cuvine peste şale

Cu-al soaţei mele şal cam ponosit

Aş vrea să fiu un plin de nevricale

Şi arţăgos bolnav închipuit

Şi sus pe o noptieră cu flacoane

Fiole şi clistire azurii

Pentru gonit ţânţarii plini de toane

Să am şi-un plici din puf de colibri

Iar nişte servitoare (Ce ursuze!)

Numite Madelon şi Antoinette

Să ardă spirt albastru în ventuze

Şi să mă bată măr la tabinet

Purtând pe cap o scufă stacojie

Şi-n plăpumi moi de puf înfăşurat

Borcanele cu lipitori să-mi fie

Mereu la îndemână lângă pat

Sau înghiţind extrasele de peşte

Cu o spatulă cât un bob de mei

Să denumesc gălbeaza latineşte

Întru deliciul medicilor mei

Şi-n timp ce miaun că mă doare splina

Şi nişte cataplasme calde cer

Să-mi cerceteze doftorii urhhhina

Taman ca-n Le Malade Imaginaire

Lasă un răspuns

