marea

 

 

mi-as dori tare mult sa vad marea anul asta, ca anul trecut a fost tare bine. ma incarca mereu cu energii. iar daca nu ajung putin si pe plaja, nu-i nimic: un lucru e sigur – in septembrie o sa ma plimb cu M pe malurile Tamisei. voi ajunge pentru prima data la Londra. am foarte mari emotii.

Un răspuns to “marea”

  1. Mă duce gândul în Matala,
    Călcând nisipul vechi, spălat.
    Aştept să-mi readucă marea,
    Speranţa, viaţa ce-am uitat.

    Din grote mă pândeste negrul,
    În zare, Insula mă cheamă.
    Aici s-a renăscut eternul,
    Iar gândul liniştea reclamă.

    Sub doi măslini m-aşteaptă firea.
    Lascivă, stă lungită-n gând.
    Ca pe-un pirat, m-aduce marea,
    Pe zgomot de nisip călcând.

    Adie vantul la Matala,
    Aduce zvonuri de trăiri.
    Sub doi maslini sunt in Shambala,
    Aştept să-mi vină noi iubiri.

Lasă un răspuns

