poem nou

baker street,221 b

 

Cât de mult mi-am dorit

să  urc într-o zi

scările acestei locuinţe din baker street.

Doctorul watson tocmai

fusese chemat

la căpătâiul unui bolnav

aşa că vestitul

detectiv este singur

iar pe masă abureşte

ca într-o povestire victoriană

un mic dejun englezesc.

Holmes mă priveşte

cu nişte ochi lăcrimoşi de beţiv

şi îmi spune mâhnit :

« De la o vreme

toţi criminalii

au devenit nişte dobitoci,

iar scotland yard-ul

recurge tot mai rar

la serviciile mele,

aşa că am devenit total dependent

de alcool şi de cocaină,

iar din pricina plictiselii

sunt tot mai tentat

să comit o crimă perfectă.

Iar chipul lui zbârcit

începe să se topească treptat.

Mai rămâne

pentru câteva clipe luleaua.

Apoi numai fumul lulelei.

Lasă un răspuns

