poem

joc alba-neagra cu regina victoria

 

Într-o noapte

pe podul westmister

am jucat alba-neagra

cu regina victoria.

Tamisa era puţin agitată.

iar turiştii mâncau din

caserole ceva negru şi

lipicios, care le înnegrea dinţii.

Chiar şi dinţii femeii

care mă ţinea de braţ

începuseră să se înnegrească.

Într-o noapte

pe podul westmister

am jucat alba-neagra cu

regina victoria

şi

mi s-a întâmplat să

câştig.

În parcul st. james

veveriţele se încurcaseră

în părul de culoarea catranului

al plimbăreţelor noctambule,

iar eu ţineam strâns între degete

proteza dentară,

neagră fireşte,

a reginei victoria.

Lasă un răspuns

