din „scrisorile din arcadia”

E prima duminică

în spitalul de creiere

şi manuca

îmi aşază pe umeri

blana de leu.

Stăm pe o bancă

uşori ca frunzele de

mesteacăn, ascultând

vântul mânios de aprilie

care bate

mohorât dinspre

vistula cea frumoasă.

Femurul manucăi

se zăreşte prin rochie

ca o ţeavă de plumb,

în timp ce vorbim despre

insulele pustii ale pinguinilor din

marea ohotsk parcă am fi verlaine şi rimbaud.

Iubita mea

îşi ţine vagimnul

într-o cană cu

tufănele manu-

ca şi scrie poeme în formă de opt

afle lumea spre o-

sânda ei

neîntrecuţi cp

suntem eu

am inventat

poezia dumneavoastră aţi

pus-o pe

muzică petre

poartă o

pijama cafenie ca

morala comună ascultă

sexul şi moartea

umblă prin oasele noastre ca

două surori. De acum înainte

voi locui în vertebrele tale o

mie de ani ca un virus

într-o picătură de

sânge.

Un răspuns to “din „scrisorile din arcadia””

  1. Un volum absolut formidabil.

Lasă un răspuns

