poem

Eu am o fermă mare în Nevada

Şi-s tare priceput să fac guleai

Şi trafic de muniţii pe La Plata

O senorita mea din Paraguay

 

Foşnindu-mi inefabil redingota

Şi poncho-ul culoare de muştar

Tu care ai venit din La Bogota

Eu care am venit din San Lugar

 

Şi sărutându-ţi degetele ronde

Ce îmi ating genunchii pe furiş

Voi fi străpuns în pampas de un glonte

Sau într-un bar din Lima de un şiş

 

Zâmbind galant precum un caballero

/Spuneţi-mi senorita Don Jose/

Eu sunt un domn în negru cu sombrero

Un matador frumos din Santa Fe

 

Şi vreau să-ţi mângâi capelura blondă

Şi rochia cu malacov imens

Sub care tu ai solzi de anacondă

Mulatra mea de vis din Port-au-Prince

Lasă un răspuns

