poem de miruna vlada

da

toţi au observat      m-au privit chiorâş

aparent indignaţi    dar în sinea lor se bucurau nespus

devenisem de-a lor   îmi intrasem în normă

nu mai întrebam de dragoste

dispăruse din vocea mea orice cuvânt purpuriu

eu vroiam protecţie   sprijin

şi mai presus de toate    linişte

 

gata

se terminaseră lungile săpături erotice

vroiam acum să-mi înfund faţa

într-o cadă plină de linişte      atât

restul erau doar imagini şterse de diapozitiv

 

liniştea burta plină gramele de aur alb

ăştia sunt stâlpii viitorului

 

totul s-a spart în acel moment fragil

îl ştiţi

îl vedeţi mereu pe stradă

plutind în cearcănele femeilor de 30 de ani

eu nu sunt o femeie de 30 de ani

decât în clipa asta

şi în acel moment animalul sângera între noi

îşi înghiţise propria limbă

dar pe mine acum mă interesează doar liniştea

cremele anti-rid laptele degresat ofertele work&travel

 

şi ca să-ţi spun drept

dragostea e un caer de lână

în schimb prosperitatea pe care o îmbrăţişăm

e o fabrică de mătase cu  20 de etaje

în liftul acestei fabrici gigant noi am scrijelit LOVE = 0

pentru că suntem tineri puternici

şi nu plângem la înmormântări

Lasă un răspuns

