poem

gigolo

 

Și eu sunt un gigolo.

Ce le oferă plăceri intelectuale

femeilor care n-au avut niciodată

plăceri intelectuale.

Plăceri artistice domnișoarelor

ce nu pot deosebi

un tablou de van eyck

de un tablou de chagall.

Plăceri sexuale

hârtiei de scris.

Un gigolo al cărui

penis secretă în loc de spermă o

cerneală roșie și cam

spălăcită,

a cărui limbă apucă

măselele de

minte ale adolescentelor ca un

clește stomatologic.

Câteodată bat step

pe tastele laptopului,

imitându-l pe fred astaire.

Alteori imit la perfecție

vocea lui maiakovski..

Îmi place să vorbesc singur

fiindcă îmi place să conversez

cu persoane inteligente.

Am un cap mare și solid

ca universitatea lomonosov de la moscova

și niște picioare înalte și zvelte

ca turnul de televiziune din berlin.

Și totuși, deși sunt mai bătrân

decât bucur ciobanul,

când îmi pun cămașa mea roșie

și pantalonii mei roșii,

când îmi încalț pantofii cu vârf ascuțit

de culoarea racului fiert,

când  îmi leg la gât cravata portocalie

cumpărată dintr-un magazin de pe oxford street

cu 50 de lire eu sunt însuși orgasmul.

Aș vrea să mai facem

dragoste o singură dată.

După care tu să-ți arunci

steriletul în budă

și să pleci

la rudele din provincie.

Iar eu să mă transform,

ca toți marii criminali ai istoriei,

într-un nor de napalm.

Lasă un răspuns

