poem de constantin virgil banescu (inedit)

Cântec pentru Estera

( 4 )

 

Nu mă pricep să aleg flori

şi nici humeruşi calzi de zeu

dar ochii mei de scarabeu

văd zilnic arca în culori

Prin sevele de sicomor

simt verde trupul tău cordat

suind în dansuri de Şabat

spre cerul greu ca un omor

Prin roşu trupul tău cordat

pătrund în aer de hering

uitându-mă la zei împing

să-mi iasă pruncul mai curat

Uitându-mă la zei, Estera,

pătrund în aer îngeresc

din ochii tăi mai des clipesc

ce sigură mi-e învierea

2 răspunsuri to “poem de constantin virgil banescu (inedit)”

  1. După călătorii de-un nesfârșit plictis prin poezia română contemporană am ajuns la oarecum nefasta concluzie că sunteți singurul poet care merită să fie luat, într-o mai mare măsură, în serios. Adică, am mai găsit câțiva, rătăciți, dar majoritatea poeților sunt mai blazați decât o femeie frigidă la cincizeci de ani. Dacă ați avut cumva tresăriri de inima, ceea ce mă îndoiesc, potoliți-le. Nu mi-aș face un titlu de glorie din a fi cel mai bun într-o companie de decrepiți, dar adevărul e că poezie pe care o scrieți are ceva aparte, ceva care te face să crezi că zgomotul baricadelor ridicate e undeva după colț. Am încercat să vă găsesc o adresă de e-mail, un mijloc de contactare cât de infim, dar nu am găsit și, resemnat, am decis să scriu comentariul acesta. Dacă binevoiți să-mi răspundeți, aș putea să vă cer o opinie cu privire la (ce credeți?) niște poeme scofâlcite, din ograda proprie… dacă nu binevoiți (lucru pe care, dacă aș fi în locul dumneavoastră, l-aș alege) istoria, și-așa cam calomniată de câteva decenii, nu va afla niciodată ce a pierdut.
    V.A.

    • Octavian Soviany Says:

      aveti un cont pe facebook? am putea vorbi…daca nu cred ca-mi puteti gasi datele de contact in cv-urile de pe blog.multumesc pentru aprecier.i

Lasă un răspuns

