am fost un copil reusit? (18)

Incredibil câ de puțin știau despre sex copiii de pe vremea aceea!
Persoanal, până pe la vreo patru-cinci am crezut cu seriozitate în povestea cu barza. Pe urmă, Sorina, o fetiță puțin mai mare, venită în vizită de la București pe la niște vecini, mi-a oferit o explicație mult mai științifică și mai rațională: copiii sunt extrași din pîntecele matern printr-un fel de operație de apendicită. In cele din urmă, altcineva (nu mai știu cine) mi-a spus că de fapt nu este nevoie de nici o operație, copiii ies singuri prin buric, dar cum ajung ei acolo în burtă nu era în stare să îmi explice nimeni, oricât demult m-aș fi informat în dreapta și-n stânga.
Despre actul sexual (cu denumirea lui populară) și cam în ce ar consta el am aflat pe la opt ani. Așa că m-am dus acasă și am intrebat cu candoare pe maică-mea: „Mamă, mamă, cum e când te f…? Biata mama, a rămas mai întâi stupefiată, apoi a început interogatoriul: „Unde ai auzit tu cuvântul ăsta oribil?”. Sincer să fiu, nici nu mai știu unde-l auzisem prima și prima dată, cred totuși că l-am văzut scris pe peretele unei toalete, am solicitat explicații, iar un coleg de clasă, mai știutor într-ale sexului, mi le-a oferit cu generozitate. Tot ce am obținut de la maică-mea însă în ziua aceea a fost doar o pereche de palme și precizarea că e vorba de un lucru foarte urât, pe care îl fac doar țiganii și mai e și foarte dureros pe deasupra….
Cam așa proceda biata mama ori de câte ori îi puneam întrebări incomode.
O mai pățisem odată, atunci când am cerut lămuriri în legătură cu semnificația celei mai răspândite înjurături românești.
După una din fugile mele din curtea cea bine zăvorâtă de pe Aurel Vlaicu am întrebat-o cu seninătate pe maică-mea: „Mamă, ce-i aia p,,, mă-tii?“ La care mama, uitându-se la mine cam pieziș a spus: „Să nu mai zici niciodată așa! E o femeie bătrână, urătă și îmbrăcată întotdeauna în negru, care fură copii. Dacă îi spui numele, o să vină la tine.“ Drept să spun, cam începuse să mă ia o furnicătură de frică pe șira spinării… Ei, și nu la mult timp după asta, plimbându-mă cu taică-meu prin preajma căii ferate, am auzit că o bătrână, poate chiar o bătrână îmbrăcată în negru, fusese călcată de tren. Atunci am simțit că mi se ia o piatră de pe inimă. Am alergat într-un suflet acasă și, încă de la poartă, i-am strigat cu satisfacție maică-mii: „Mamă, mamă, pe p… mă-tii a tăiat-o trenul!“
Abia pe la vreo nouă ani am realizat că p… e denumirea „adevărată” a organului pe care noi, cei neduși la încă pe la biserică îl numeam „păsărică” sau „crăpătură”…
Dar ca să revin la verbul „a f…”, acesta mă urmărea cu o oarecare insistență și cred că nu doar pe mine, căci emiteam în legătură cu el diverse ipoteze cu tovarășele mele de joacă. Una dintre ele, care se laudă că o și făcuse, m-a lămurit : e o chestie între băiat și fată sau fată și fată. În primul caz simți un fel de gâdilătură, în cel de-al doilea – un fel de fierbințeală plăcută. Mai aveam doar o singură nedumerire : Ce se întâmplă dacă chiar în momentul acela îți vine să faci pipi ? Iar răspunsul a venit promt și de data asta : Dacă scapi doar o singură picătură de pipi, fata rămâne gravidă instantaneu !
Oricât de prost eram pe vremea aceea, gravidă mai știam și eu ce înseamnă !

Lasă un răspuns

