naluca 32

Ne-am întors la hotel după ce i-am cules Adinei un buchet mare de flori. Fremătam tot. Femeia de marmură răspunsese cu pasiune sărutului meu şi mă lăsase să-i strecor mâna sub tricou şi să-I iau sânii în palme. Când am vrut însă să-i mângăi coapsele, s-a desprins din îmbrăţişare şi mi-a spus că mă purtam ca un copil. De fapt, asta şi eram pe lângă ea: un copil. Un bărbat cu experienţă nu s-ar fi prezentat la această întâlnire fără un buchet de flori.

Am luat masa la restaurant. Adina se îngândurase din nou. Părea că o preocupă ceva şi că îmi ignoră prezenţa. Eu mă zbăteam între speranţă şi incertitudine. Nu ştiam cum se va sfârşi toată această poveste, care la un moment dat se derulase atât de promiţător, căci îmi era imposibil să ghicesc cum va reacţiona Adina peste cinci sau zece minute. Nu excludeam posibilitatea să fiu expediat înapoi cu primul autobuz. Bănuiesc că începusem să dau semne de nervozitate. Aproape că nici nu m-am atins de mâncare. Băteam darabana cu degetele în masă şi fumam ţigară după ţigară. De celaltă parte a mesei, Adina se chinuia să înghită în silă câteva linguri de supă. Apoi, când chelnerul cel astmatic a venit să adune tăcâmurile, am auzit-o spunându-mi că vom putea lua cafelele şi coniacul în camera ei. Dumnezeule! Să fie oare adevărat?

Am ieşit din restaurant. Când am trecut prin hol, am avut senzaţia că femeia de la recepţie ne aruncă o privire bănuitoare. Îmi amintesc şi acum foarte limpede de o scară veche de lemn, care scârţaia îngrozitor şi de mirosul puternic de dezinfectant care domnea pe coridorul de la etaj. Nu mai fusesem niciodată până atunci într-o camera de hotel. Am simţit că mă intimidez brusc. După ce o dorisem atât de violent pe Adina acum eram cuprins de o sfială ciudată. Nu mă simţeam deloc în largul meu în camera aceea neprietenoasă, mobilată destul de modest, în care privirile mi s-au oprit pe patul larg, care probabil mai păstra încă, între cearşafuri, mirosul Adinei. Şi m-am pomenit întrebându-mă dintr-o data dacă lenjeria mea de corp este într-o stare destul de potrivită pentru o aventură galantă.

Ne-am aşezat. Eu – într-un fotoliu. Ea –pe marginea patului. Eram încordat, dar şi nehotărât, o aşteptam să ia iniţiativa. Deocamdată însă stătea picior peste picior şi fuma. Blugii strâmţi îi puneau în evidenţă coapsele rotunde şi puternice, pe care îmi doream aşa mult să le ating. Nu peste mult, au venit cafelele şi băutura. Adina  sorbi tot paharul de coniac dintr-o înghiţitură, se asigură că uşa e încuiată şi mă chemă să vin lângă ea.

Din momentul acela, amintirile mele se învălmăjesc. Ne-am îmbrăţişat strâns. Adina mă  săruta uşor. Pe frunte, pe tâmple, pe pleoape. Apoi îmi desfăcu cămaşa şi începu să-mi mângâie pieptul. Simţurile mele, până atunci amorţite pe jumătate, se aprinseră brusc. Am sărutat-o lung,  pe urmă am muşcat-o de gât. Adina gemu. Apoi se smulse din îmbrăşişare, se ridică, făcu câţiva paşi şi începu să se dezbrace, păstrând pe ea doar un mic dessou negru. Goală arăta ca o statuie grecească de marmură. Era corpul copt deplin pentru dragoste al unei femei ajunse la o superbă maturitate.

Ne-am aruncat unul în braţele celuilalt. Mâinile şi buzele mele s-au plimbat peste tot pe corpul Adinei. Apoi, simţind că nu pot să mai prelungesc acest preludiu prea mult, am pătruns-o ca un adolescent neîndemânatic. Totul a durat foarte puţin. Cred că Adina n-a simţit mare lucru. Când am revenit de la baie, avea faţa scăldată în lacrimi. M-a rugat să plec imediat. Încă mai pot prinde  ultimul autobuz.

M-am îmbrăcat în grabă şi am coborât scările împleticindu-mă ca un beţiv. Când am trecut prin faţa ei, femeia de la recepţie m-a întrebat la ce camera locuiesc. I-am spus că fusesem în vizită la o cunoştinţă şi i-am întins o bancnotă mototolită de cincizeci de lei. Zâmbetul ei slinos m-a urmărit mult timp după aceea.

Lasă un răspuns

