profesor la un liceu fantomă

acum aproape 3 saptamani am avut o lectura de poezie la Bistrita. a fost o iesire foarte placută, i-am revăzut pe poeţii bistriţeni, am citit, am ascultat, am privit. eu am fost mai ales entuziasmat de faptul ca am vizitat in sfârşit casa memorială Liviu Rebreanu si satul Pripas – Prislop. gasesc intamplator zilele trecute o relatare de la intalnirea cu elevii liceului Liviu Rebreanu din Bistriţa, de unde aflu stupefiat ca sunt profesor la un liceu care nu există: Colegiul National Stefan cel Mare din Bucuresti. tare mult m-a amuzat plasarea mea intr-un liceu fantomă. o puteti citi aici.

si o poza cu mine, Miruna si afinii mei literari, Dan Coman şi Marin  Malaicu la Sângeorz Băi, terasa Tonight.

Lasă un răspuns

