constantin virgil banescu (1982-2009)

parca il vad

pedaland pe o

bicicleta de aur

si vorbind

cu granicerii si vamesii

in sanscrita

despre umbra cuvintelor

a mai ramas palaria

cuib pentru vrabii

triste si cenusii

si un pumn de cuvinte ca un

sunet de flaut

indepartat.

DUMNEZEU SA TE ODIHNEASCA VIRGILE!

11 răspunsuri to “constantin virgil banescu (1982-2009)”

  1. moni stanila Says:

    Dumnezeu sa il odihneasca. Frumos poemul si trist ca vestea din aceasta dimineata.

  2. […] timbru unic si cu o candoare rara. un poet ca un poem. alte cateva omagii aduse poetului semnate de Octavian Soviany Un Cristian Marius Ianus Etichete constantin virgil […]

  3. Gabi Adelmann Says:

    Dumnezeu sa-l ierte. Dar tu, care ai scris aceste versuri, unde ai mai publicat? Sunt frumoase ca un poem de Rilke, sau ca un tablou de Magritte. As vrea sa te mai citesc.

  4. […] octavian soviany, cu un poem. parca il vad pedaland pe o bicicleta de aur si vorbind cu granicerii si vamesii in sanscrita despre umbra cuvintelor (…) […]

    • si ce ati dorit sa spuneti cu aceasta? L-ati citit, l-ati cunoscut, l-ati inteles, ati scris sau veti scrie despre el pe blogul dvs sau… ‘e citit acest blog si asta va este suficient’ 😦

      • Octavian Soviany Says:

        evident că l-am citit, l-am cunoscut şi am scris despre el. ultima dată chiar luna asta, în revista tribuna.

  5. nu l-am cunoscut pe Virgil, insa versurile tale m-au miscat profund, chiar si pe mine care nu sunt un degustator avizat. Dumneze sa-l ierte!

  6. Anca Paraschiv Says:

    Ultima data cand l-am vazut…a fost la Targoviste, in curtea bunicilor, aceeasi curte care avea sa fie partasa suferitei atator oameni. Vara…da asta ii eram eu, vara primara… L-am intrebat atunci cum se simte…mi-a raspuns destul de monosilabic… era meditativ, grav…trist…stiu ca m-a lovit privirea lui pierduta…ochii aia blanzi…ah, ochii aia…care parca imi spuneau ca renunta la lupta cu viata.
    Cuvintele mi se sterg…nu pot sa descriu ce simt…este o durere dincolo de cuvinte, in adancul meu cel mai adanc…

  7. Dumnezeu sa-l ierte, Dumnezeu sa-l odihneasca….. suflet ratacitor, suflet neinteles, suflet neimpacat, Dumnezeu sa -ti dea linistea….Dumnezeu sa-i intareasca pe cei ce te iubesc….

Lasă un comentariu