vesti de iarna

dupa ce am facut cateva weekenduri la rand pe vedeta la cenaclul de la cafe deko, dupa ce m-am mutat intr-o garsoniera simpatica in dristor-baba novac unde incep deja sa ma simt confortabil, dupa ce mi-am construit o noua biblioteca dupa chipul si asemanarea mea (colectia de carti de poezie contemporana se pare ca, spre suprinderea mea, excede celelalte categorii), dupa ce am lucrat si inca lucrez intens la o noua carte de critica despre onirici, dupa ce am aproape (sper) am pierdut dar voi recupera o carte de critica despre generatia 2000 la care tin pt ca va spune lucruri noi, dupa ce am citit lecturi ciudate de la america lui kafka la republica absenta a lui daniel barbu care m-au bulversat la modul creativ….

ma pregatesc de cateva delicii culinare de craciun si revelion doearece am o bucatarie dotata suficient de bine pentru a explora noi dimenisuni ale papilelor gustative.

sarbatori in tihna va doresc, relaxare si… sa fie un an cat mai productiv. cel putin eu stau in sertar cu vreo 3 carti proaspete – critica, proza, poezie. dar nu va luati dupa mine ca sunt grafoman. lecturi placute!

Un răspuns to “vesti de iarna”

  1. Un 20O9 PERFECT vă doresc …din toată inima. La Multi Ani!

Lasă un comentariu